Mitsubishi Lancer Evolution Forum banner
501 - 520 of 646 Posts
LoL 13 stron czytania tylko po to, żeby użyć płynów OE. Westchnienie.
Cóż, niektórzy mieli pecha, ale szczerze mówiąc, moja skrzynia biegów SST jest doprowadzana do granic możliwości pod względem momentu obrotowego, przynajmniej w zakresie 3500-4500 obr./min i utrzymuje blisko 400 Dynojet WTQ do pracy na ulicy i na torze. Obecnie używam mieszanki 1/3 OEM i 2/3 płynu VWG052182 przeznaczonego do VW DCG. To trochę łagodzi cenę i wciąż ma trochę płynu OEM, aby uszczelki były dobre, jeśli to naprawdę problem. Brak wycieków i wszystko wydaje się w porządku. :)
 
Też użyłem Freda.




Ostatnio sprawdzałem i było to około 125 za galon w fredbeans. Dostałem swoje stamtąd. Przyszło stoopid szybko:rock:
Interesujące, zapłaciłem łącznie około 280, wliczając wysyłkę, ale nawet nie wysłali mi żadnych informacji o wysyłce ani nie odpowiedzieli na e-mail, wiadomość prywatną ani pocztę głosową. Po 10 dniach złożyłem reklamację PayPal, a 2 dni później wysłali informacje o wysyłce i tego samego dnia było u mnie w domu.

Chciałbym powiedzieć, że użyłbym ich ponownie, ale wolałbym zapłacić trochę więcej za przyzwoitą obsługę klienta i komunikację

Wysłane z AutoGuide.com Free App
 
Czy ktoś tu używał Motul DCTF?
Jest obecnie dostępny blisko mnie i kosztuje połowę tego, co Diaqueen..
Kusi mnie, żeby spróbować!
Jedyną osobą, którą znam, jest SSP i to był GTR. Przynajmniej tutaj, w USA, jest droższy.

Wysłane z aplikacji AutoGuide.com
 
Cena katalogowa 4-litrowej puszki płynu SST = 226 $ w Australii. Niektórzy dealerzy pobierają ponad 260 $ za puszkę!

Podobnie jak w przypadku naszych samochodów, wszystkie nasze części OEM kosztują prawie dwa razy więcej :(
 
Używam Motul DCTF od około 1 tysiąca mil. Do codziennej jazdy jest w porządku, ale jeśli mocno obciążysz samochód, sprzęgło się poślizgnie, obroty wzrosną na około pół sekundy i znowu zaskoczy, wtedy zaświeci się kontrolka ASC. Miałem ten problem 4-5 razy. Teraz myślę o powrocie do OEM, ponieważ nie mogę dostać żadnych innych alternatyw.
 
Używam Motul DCTF od około 1k mil. Do codziennej jazdy jest w porządku, ale jeśli mocno obciążysz samochód, sprzęgło się poślizgnie, obroty wzrosną na około pół sekundy i znowu uderzy, a następnie zaświeci się kontrolka ASC. Miałem ten problem 4-5 razy. Teraz myślę o powrocie do OEM, ponieważ nie mogę dostać żadnych innych alternatyw.
To interesujący punkt danych, zakładam, że chodzi o dynamiczną jazdę po ulicy, podczas gdy temperatura skrzyni biegów wynosi 150-200*F, czy też mówimy o jeździe po torze, gdy jest bliżej 250*F +? Zazwyczaj największy poślizg zauważysz podczas wchodzenia na pełne doładowanie/moment obrotowy, gdy silnik/skrzynia biegów są jeszcze rozgrzane.Zakładam również, że nie wprowadziłeś żadnych innych zmian w swoim samochodzie ani stylu jazdy, ale zmieniłeś płyn w skrzyni biegów z OEM na Motul.
 
Właśnie użyłem oleju do skrzyni biegów OEM z filtrem wkładanym SSP. Może będę czyścił ten filtr co 3000 mil.
To właśnie zamierzam zrobić wkrótce.
 
Właśnie otrzymałem wiadomość od Febi/Bilstein:

MAIL:

Dziękujemy za zapytanie.

Do Mitsubishi X TC-SST / Diaqueen SSTF-1 zalecamy stosowanie oleju przekładniowego febi DSG. Numer febi 39070


39070 to 1L, a 39071 to 5L.


Jakieś opinie na temat oleju Febi DSG (39071), powinien być kompatybilny z Dia Queen SSTF-I.
Jest naprawdę tani, tylko 74,9 €/5L.

Link do produktu, strona jest w języku fińskim.
https://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/590090?ajoneuvo=331
 
Może możesz skontaktować nas z międzynarodowymi szczegółami sprzedaży? Kontakt lub e-mail do wykorzystania w przyszłości?

Właśnie otrzymałem pocztę od Febi/Bilstein:

MAIL:

Dziękujemy za Twoją prośbę.

Dla Mitsubishi X TC-SST / Diaqueen SSTF-1 zalecamy użycie oleju przekładniowego febi DSG. Numer Febi 39070


39070 to 1L, a 39071 to 5L.
 
Przetestowałem kilka płynów do przekładni w SST. Polecam tylko OEM. Jeśli szukasz, zamieściłem kilka postów dotyczących tego problemu ze szczegółowym wyjaśnieniem.
 
Repost: Dodaj MOTUL do stosu Pentosyn

Mówię to od lat. Miałem do czynienia z każdym płynem dostępnym dla SST. Polecam tylko jeden. Oryginalny OEM, nawet jeśli podejrzewam, że inne płyny "over the counter" mogą być prawie identyczne. Jednak DCT470 nie lubi rodziny płynów FFL.

Według liczb.
1. Producenci OEM mają określone specyfikacje, które płyn dostarczony do nich musi spełniać. Płyny "over the counter" nie mają takiego wymogu i jako takie płyn może nie być identyczny, nawet jeśli jest produkowany przez tę samą firmę do tego samego zastosowania.

2. SST działa przez większość czasu w trybie "wzmocnienia". Współczynnik poślizgu w stosunku do współczynnika ciśnienia, którego skrzynia biegów używa do kontrolowania tego poślizgu, jest zaprogramowany na stałe, a skrzynia biegów ma tendencję do słabej reakcji na wszystko, co zmienia dynamiczną ocenę tarcia sprzęgieł, nawet jeśli ją ZWIĘKSZA. (Tarcie dynamiczne odnosi się do stanu, w którym sprzęgła są załączone, ale w kontrolowanym stanie poślizgu, znanym jako tryb "normalny" dla SST)

3. Właściwości tarcia sprzęgieł mokrych są wysoce podatne na zmiany w zależności od różnych właściwości płynu ze względu na materiał cierny pochłaniający płyn. Nawet klej użyty do przyklejenia papieru ciernego do płyty wpływa na właściwości sprzęgła. Ta zmiana może być trwała, jeśli pozostanie na wystarczająco długi okres czasu.

Eric
 
Szukałem w tym wątku SSP Gold i otrzymałem tylko 3 wyniki, ale żaden z nich nie opisuje użycia płynu, poza postem dotyczącym skrzyni biegów Jacka, który pokazuje obiecujące wyniki nieszczelności.

Poza tym, czy istnieje jakiś powód, dla którego SSP gold powinno / nie powinno być używane w SST?
 
501 - 520 of 646 Posts