Mitsubishi Lancer Evolution Forum banner
21 - 40 of 1,007 Posts
Uhm.... je hebt mijn dag net goed gemaakt. Ik ben sinds 7:30 uur EST aan het werk, het is nu 10:40 uur EST en ik ga nog steeds door. Ik besloot een paar minuten te nemen om mijn favoriete site te bekijken om te zien wat er aan de hand is en ik zie deze thread.

Bedankt Gunzo, ik zal deze kaart snel uitproberen.

Als we de boost-pil zouden verwisselen, welke zouden we dan verwisselen? Momenteel heb ik mijn boost-pil eruit gehaald om de AP stage 2-kaart te draaien.

Maar ik wil ook ECUFlash proberen.

Discussion starter · #23 ·
Ik denk dat als je de boostpillen verwijdert om terug te gaan naar de basis, je ze alle 3 moet vervangen. Ik weet het niet.

Ik denk dat ik wel iets zal bedenken. Ik heb er net een uitgehaald om de AP-kaart te draaien (heb de andere 2 nog). Maar ik vroeg me af of het dezelfde is die mensen verwisselen voor een grotere pil.

Discussion starter · #25 ·
bijgewerkt om een 91 OCT ROM inlaat- en uitlaatmodificatie op te nemen

Bedankt Gunzo. Het is geweldig om deel uit te maken van een gemeenschap met zulke gulle leden als jij. Hartelijk bedankt!!

Ter info: De 91-kaart heeft slechte luchtstroomkaarten. Ik heb de kaart vanmorgen geladen om te controleren en toen ik de straat afreed, nog niet eens voor 3000 tpm, was er een lichte stotter en CEL. Gestopt, de code getrokken. Het was een brandstofpomp out of range code. Ik herinner me de exacte code niet, maar ik heb hem al eerder gehad. Met een paar aanpassingen aan de luchtstroomtabellen zou het opgelost moeten zijn.
Ik heb net de auto van mijn vriend geflasht met een inlaat, testpijp, catback, ebc en hij kreeg hetzelfde probleem. P1235 denk ik?

Ik en linjy probeerden de 93 oct map.

Mijn mods: Test pip, catback, ebc en cone filter.

De eerste keer dat ik trok, voelde ik de kick. Toen gooide het een heleboel codes over AWC en bleef een brandstofpomp buiten bereik gooien, ik geloof dat het P1235 is.

Discussion starter · #29 ·
Ik en linjy probeerden de 93 oct map.

Mijn mods: Test pip, catback, ebc en conusfilter.

De eerste keer dat ik trok, voelde ik de kick zeker. Toen gooide het een heleboel codes over AWC en bleef het een brandstofpomp buiten bereik gooien, ik geloof dat het P1235 is.
Ja .. gebruik de nieuwe .. Ik heb ze gisteren net veranderd .. Ik vergat de limiter maps .. USDM kan de agressievere limiters niet uitvoeren ..

Ik heb vanmorgen mijn boostlimiet gewijzigd en de 93 octaan tune opnieuw uitgevoerd.

Ik kreeg een gasklepstand in hoog circuit p1234 CEL.
En de P0222. Maar de "brandstofsysteem buiten bereik" p 1235 is nu verdwenen.

Dit klinkt misschien dom, maar is er een goede manier om kaarten te vergelijken?

Ik bedoel, als ik naar de Stock vs. gunzo's 91 kijk, is er dan een gemakkelijkere manier om de verschillen en wijzigingen te zien die zijn aangebracht dan ze allemaal afzonderlijk te doorlopen en te proberen het uit te zoeken?

Ongeacht het antwoord, ik leer veel! Bedankt gunzo!

(en heeft iemand informatie over de ECU-opties en de functies die bij elk ervan horen?)

Ik heb vanmorgen mijn boostlimiet veranderd en de 93 octaan tune opnieuw uitgevoerd.

En de een P0222. maar de "brandstofsysteem buiten bereik" p 1235 is nu weg.
Ik heb mijn kabel nog niet om te flashen, dus blijf een goede kleine cavia, zodat eventuele bugs kunnen worden opgelost tegen de tijd dat ik de mijne kan doen:p!
Bedankt aan iedereen die bijdraagt, dit is erg coole technologie!

Als je die codes nog steeds krijgt, denk ik dat het weer de begrenzers zijn.... Ik heb de 91-kaart met mijn aangepaste begrenzers gewijzigd en het gaat prima. Vanavond ga ik weer gegevens loggen en de AFR's en timing afstellen op wat ik wil. Woohoo voor ECUFlash voor de X!

Als je die codes nog steeds krijgt, denk ik dat het weer de begrenzers zijn.... Ik heb de 91-kaart gewijzigd met mijn aangepaste begrenzers en het gaat prima. Vanavond ga ik weer gegevens loggen en de AFR's en timing finetunen naar wat ik wil. Woohoo voor ECUFlash voor de X!
Welke begrenzers heb je verwijderd, want ik wil het ook proberen:D

I havent got my cord yet to flash, so you keep being a good little ginea pig, so any bugs can be worked out by the time I am able to do mine:p!
Thanx to all who are contributing, this is very cool technology!
dat is wat we zeiden toen we het gisteravond flashten.

als je vermogen hebt gewonnen, is dat $100 voor tuning, als je motor ontploft, zijn we niet aansprakelijk. lol!

dat is wat we zeiden toen we het gisteravond flashten.

Als je vermogen hebt gewonnen, is dat $100 voor tuning, als je motor ontploft, zijn we niet aansprakelijk. lol!
Haha, het was eigenlijk 50 maar 100 werkt voor mij :D

Discussion starter · #39 ·
Ik heb vanmorgen mijn boostlimiet gewijzigd en de 93 octaan tune opnieuw uitgevoerd.

En de P0222. Maar de "brandstofsysteem buiten bereik" p 1235 is nu verdwenen.
Iztnoraa, heb je de nieuwere versies gedownload die ik heb bijgewerkt?

Je zou goed moeten zitten met de nieuwere versie... omdat ik vergat de begrenzers van een vorige flash te wijzigen... hij had ook dezelfde problemen :D

Open je luchtstroombegrenzerkaart en controleer of je nergens op de kaart 255 hebt staan.

Op de 93 moet je geen 1234 of 222 hebben met de nieuwe versie... Ik ben meer bezorgd over de brandstofarme code op de 91Oct...

dank u... uw feedback helpt me de ECU beter te begrijpen en meer afstelbare kaarten te ontdekken...

Voor mensen met TESTPIJPEN... Ik heb jullie hulp nodig voor het verwijderen van de O2-test CEL :D

Wat kan ik voor je doen, vriend?!? Ik rijd zonder kat. Maar ik krijg zelden een MIL en de MIL die ik krijg is "geen activiteit". Omdat het uit de testpijp komt en mijn WB O2 daar tijdelijk zit...

21 - 40 of 1,007 Posts