Algemeen
Als je niet weet waar je moet beginnen, gebruik dan Evo X Generic-bestanden ..
Evo X GSR Generic
Evo X MR Generic
Moet een veilige start zijn voor iedereen (van standaard tot 90Oct tot probleemloos draaien) ..
Let op de piekdruk die je zou moeten zien (~21psi) en afnemend tot ongeveer 14psi ..
De brandstoftoevoer is nog steeds aan de rijke kant .. maar gebruik je eigen WBO2 en werk ermee .. je zou goed moeten zitten met deze map
De ontstekingsafstelling is standaard .. MAAR verminderd aan de bovenkant om rekening te houden met standaard en 90Oct brandstof (standaard Evo klopt slecht tussen 5-6500 tpm) .. dus pas ze naar wens aan ..
Mivec is aangepast JDM ..
Evo X GSR 91OCT
Evo X MR 91 Oct
Aangepaste boost om iets omhoog te lopen (verbeterde ademhaling) moet afnemen tot 17-18psi versus standaard
brandstoftoevoer aangepast - (lijkt niet veel verschil, maar geloof me, er is meer dan 10% verschil!
)
Timing is aan de bovenkant verminderd .. maar verhoogd tot ~5000 tpm ..
Meer boost / magerder / iets meer timing dan GENERIEK
Evo X GSR 93OCT
Evo X MR 93 Oct
Piek 24-25psi afnemend tot 18-19psi
brandstoftoevoer is aangepast maar nog steeds varkensrijk
Timing is agressief JDM tot 4000 tpm .. dan standaard (aanpassen naar wens)
Meer boost / iets meer timing dan 91Oct
OPMERKING: Ik weet niet hoe hoog een boost je kunt draaien op 91 Oct ..
Je zou 22-20psi moeten zien, afnemend tot 16-17psi hierop
Met dank aan SupremeX voor het delen van zijn webserver voor de bestanden ..
Mijn Paypal-account als je je genereus voelt ..
Als je niet weet waar je moet beginnen, gebruik dan Evo X Generic-bestanden ..
Evo X GSR Generic
Evo X MR Generic
Moet een veilige start zijn voor iedereen (van standaard tot 90Oct tot probleemloos draaien) ..
Let op de piekdruk die je zou moeten zien (~21psi) en afnemend tot ongeveer 14psi ..
De brandstoftoevoer is nog steeds aan de rijke kant .. maar gebruik je eigen WBO2 en werk ermee .. je zou goed moeten zitten met deze map
De ontstekingsafstelling is standaard .. MAAR verminderd aan de bovenkant om rekening te houden met standaard en 90Oct brandstof (standaard Evo klopt slecht tussen 5-6500 tpm) .. dus pas ze naar wens aan ..
Mivec is aangepast JDM ..
Evo X GSR 91OCT
Evo X MR 91 Oct
Aangepaste boost om iets omhoog te lopen (verbeterde ademhaling) moet afnemen tot 17-18psi versus standaard
brandstoftoevoer aangepast - (lijkt niet veel verschil, maar geloof me, er is meer dan 10% verschil!
Timing is aan de bovenkant verminderd .. maar verhoogd tot ~5000 tpm ..
Meer boost / magerder / iets meer timing dan GENERIEK
Evo X GSR 93OCT
Evo X MR 93 Oct
Piek 24-25psi afnemend tot 18-19psi
brandstoftoevoer is aangepast maar nog steeds varkensrijk
Timing is agressief JDM tot 4000 tpm .. dan standaard (aanpassen naar wens)
Meer boost / iets meer timing dan 91Oct
OPMERKING: Ik weet niet hoe hoog een boost je kunt draaien op 91 Oct ..
Je zou 22-20psi moeten zien, afnemend tot 16-17psi hierop
Met dank aan SupremeX voor het delen van zijn webserver voor de bestanden ..
Mijn Paypal-account als je je genereus voelt ..