Hallo. Weet iemand of het mogelijk is om de originele Rockford-speler te vervangen door een nieuwere originele met DAB-radio en goede bluetooth?
Hoi.
Weet iemand of het mogelijk is om de oem rockford-speler te vervangen door een nieuwere originele met dab-radio en goede bluetooth?
Zorg ervoor dat je het juiste jaar met Rockford kiest om alle benodigde modules te krijgen. Laat je ook niet verleiden door goedkopere units op eBay en dergelijke, want die hebben doorgaans minder RAM en draaien als rommel.![]()
SYGAV Android Car Stereo Radio for Mitsubishi Lancer EVO X 2008 - 2017 Head unit with CarPlay Android auto
Find here the Mitsubishi Lancer EVO X android Head unit at best price. We are offering the EVO radio head unit for all the models in various configurations.www.sygav.com
met
![]()
External Europe USB DAB+ Radio Antenna for SYGAV Android Car Radio Stereo
Note: This External DAB Radio Antenna only fits for the Europe Countries. APP download link: https://drive.google.com/file/d/1RBo-kcrO5Sqwb2uCjQWAA0vitZElAGU5/view?usp=share_link Features: DAB/DAB+receiver Special interface to be compatible with SYGAV car Android unit. The frequency range of DAB...www.sygav.com
Bedankt. Ja, het is een gedoe. Ik heb navi en alles. Maar de module om muziek te streamen via bluetooth en dab+ ontbreekt.. Noorwegen heeft het fm-netwerk uitgeschakeld. Dus alleen dab-radioAlle handleidingen voor het toevoegen van een OEM-navigatie-eenheid aan een niet-Nav-auto geven aan dat je er een van dezelfde generatie nodig hebt. Ik heb nog geen goede handleiding gezien over hoe je een nieuwere unit in een oudere auto aan de praat krijgt. Ik ben gegaan voor een dashboardkit en een OEM-formaat/vorm head unit om de originele look te behouden, maar OEM blijven is zeker de moeilijke weg. Ik kan zeggen dat de bedrading anders is, maar aangezien er een fabriekscanbus bij betrokken is, kan het extra codering vereisen om alles daadwerkelijk te laten functioneren.
Hoi..werkt de sygav-unit met Rockford fosgate? Zoals ik heb gehoord, verlies je met veel van de Android-units veel geluidskwaliteit en stuurwielbediening etc.Het is erg vervelend, zoals gezegd, om verschillende jaren navi in de auto te proberen te gebruiken. Ik wilde alles OEM houden, maar uiteindelijk kreeg ik de nieuwste en snelste SYGAV-unit voor mijn auto, zoals de bovenstaande link. Het ziet er eerlijk gezegd uit alsof het uit de fabriek komt en werkt redelijk goed. Heeft Apple Car Play en dat gebruik ik nu overal.
Iedereen die voor en na in de auto is geweest, zegt dat het het interieur er 10 jaar jonger uit laat zien.